DS201 4'Ü BİR ARADA KAMP TENCERE SETİ









FİYAT :22,90$-41,13TL

Kamp mutfağı diyince aklımıza gelen ilk şey ateş ve tenceredir sanırım ülkemizde satılan kamp tencerelerinin fiyatları 100-200tl arasında değişiyor hurdası 2 lira etmeyecek metal tencerelere bu kadar yüksek fiyatlar vermek hiç mantıklı gelmiyor. Bu yüzden internetde araştırma yaparak daha uygun fiyatlı kamp mutfağı malzemeleri nereden bulabilirim diye araştırdım ve karşıma daha önce elektronik alışverişi yaptığım www.dealextreme.com    adresinde outdoor ürünlerin olduğunu gördüm ve fiyatları gerçekten çok uygun sipariş verdiğinizde ortalama 10-15 gün içinde elinize ulaşıyor (Çinden geldiğini düşünürsek gayet iyi bir zaman) ürünün basit özelliklerine gelirsek:

Model          : Ds-201
Parça Sayısı  : 4
Renk             :Gümüş Gri
Malzeme       : Alüminyum Alaşımlı
Paket İçeriği  :2 Ambalaj x Silindirik Tencereler  
                      (140x110mm/122x105mm)

                      2 x kase Kapak  

                      (132x62mm/115x60mm)


4 yorum:

  1. Kargo ne kadar tutuyor acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargo ücreti olmayanları seçebilirsiniz

      örn : http://www.aliexpress.com/item/Bump-pot-2-3-portable-outdoor-camping-cookware-set-with-flat-tank-furnace-head-of-alumina/32349394079.html

      Sil
  2. Ucuz olması nedeniyle tercih ettim. Her iki tencere de, sapın gövdeye bağlandığı bölümden su kaçırıyor. İlgilenenlere duyurulur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ds-200 modelini 3 yıldır kullanıyorum bu tip bir sorun yaşamadım. 201 modelinde işçilik hatası var sanırım anlattığınıza göre =)

      Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil