Gerber Bear Grylls Hatchet



19.01.2014 : 2 ay önce aldığım baltanın incelemesini daha yeni yapma fırsatı buldum. Öncelikle bu baltayı neden tercih ettiğimi anlatayım Gerber markası bıçak vb. ekipmanlar konusunda önde gelen firmalardan ve Bear Grylls kendi tasarladığı ürünlerin üretimini bu firmaya yaptırıyor. Gerber firmasının ürünlerine çok güveniyorum çeliği ve işciliği çok iyi bu ürünü tercih etmemin sebebide bu oldu.Küçük yapısı sayesinde yanınızda taşımanız çok kolay ve kemer askısı sayesinde belinizde taşıya biliyorsunuz. Küçük çapta olan ağaçları kesmek,parçalamak ve kabuklarını soymak için çok ideal bir balta aynı zamanda et ve kemikte kesebilirsiniz.Arkasında bulunan çekiç yüzeyi sayesinde çadır kazığı ve çivi çakmakta mümkün.


Aşağıdaki videoda Bear Grylls baltadan kısaca bahsediyor.

 








Bugün biraz kullanma şansı buldum keskinliği gerçekten çok iyi aşağıdaki videoda izliyebilirsiniz.



Fiyat ve temin konusuna gelirsek : Ben gittigidiyor.com üzerinde satış yapan Garantisite dükkanında aldım distribütör sayfasında ismi bulanın bir satıcı bu ürünlerin çin malı kopyaları piyasada çok mutlaka distribütör listesindeki yetkili satıcılardan alın.

Fiyat: 190-210TL

Satış
: Garantisite

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder